محصول دشت همکاران سیستم، نرم افزاری ویژه اصناف و فروشگاههاست. این محصول هم اکنون به مدیریت کارآتر تعداد زیادی از فروشگاه هایی چون سوپرمارکت، پوشاک، طلافروشی، مشاورین املاک، لوازم خانگی، لوازم کامپیوتری، فروش و موکت و.... کمک کرده است. این محصول، امکان ثبت عملیات خرید و فروش، نگهداری موجودی انبار کالا و ثبت هزینه ها و دریافت ها و پرداخت های نقدی و غیر­نقدی را برای شما مهیا کرده است. ما با توجه به نیاز شما، امکان ارتباط با سخت افزارهای جانبی نظیر انواع ترازو، کارت خوان بانکی، انواع پرینتر، چاپگر بارکد، بارکد خوان و نمایشگر را در اختیار شما قرار داده ایم. لازم به ذکر است سازگاری این نرم افزار با کلیه سخت افزارهای موجود در بازار با هر سیستم عاملی، دغدغه شما برای تهیه سخت افزار را رفع نموده است. همچنین، مدیریت پیامک نیز از دیگر امکاناتی است که این محصول در اختیار شما قرار می­دهد تا بتوانید ارتباطات موثرتری جهت توسعه کسب و کار خود داشته باشید.

این محصول چگونه به اداره فروشگاهتان کمک می کند؟

1.عملیات خرید و فروشتان سریع تر صورت می گیرد.

2.کنترل دقیق تری بر کسب و کارتان خواهید داشت.

3.دیگر نگران وضع قوانین جدید صنفتان نخواهید بود.

4.با اطمینان بیشتری با مشتریانتان حساب و کتاب می کنید.

5.کنترل موجودی فروشگاهتان دقیق تر و سریعتر صورت می گیرد.

6.از وضعیت فروشگاهتان در لحظه با خبر خواهید شد