نرم افزار حسابداری بازرگانی
سپیدار همکاران سیستم
بسته بازرگانی نرم افزار حسابداری شرکتی سپیدار، کنترل موجودی انبار و محاسبهی سود و زیان کالا را برای شما ساده میکند؛ با آگاهی از میزان و زمان سفارش هر کالا، می توانید کنترل دقیقتری بر موجودی انبار داشته باشید؛ همچنین با آگاهی از کالاهای پرفروش و محاسبهی سود به تفکیک هر کالا، می توانید کالاهای پرسود را شناسایی کنید و میزان سود شرکت را افزایش دهید. این بسته با 5 سیستم، شامل حسابداری، دریافت و پرداخت، مشتریان و فروش، تامین کنندگان و انبار،دارایی ثابت، پاسخگوی شرکتهای بازرگانی است.
چرا نرم افزار حسابداری بازرگانی سپیدار؟
- ثبت نقطه سفارش و حداکثر موجودی کالاها؛ جلوگیری از کمبود موجودی و خواب کالا در انبار
- گزارش سود و زیان به تفکیک کالا؛ شناسایی کالاهای پرسود
- تهیه در لحظه ی صورت حساب طرف مقابل؛ ارتباط شفاف با مشتریان
- ثبت تمام عملیات چکهای دریافتی و پرداختی، مدیریت تمام دریافت ها و پرداخت ها
- تعیین مدل های گوناگون پورسانت؛ تعریف واسط و محاسبهی خودکار پورسانت برمبنای تسویه یا عدم تسویه فاکتور
- نمایش موجودی کالا در انبار؛ آگاهی دقیق از موجودی قابل فروش و موجودی کالای رزرو در لحظهی ثبت پیش فاکتور یا فاکتور
- ثبت ورود و خروج کالا در انبار با ارتباط آنلاین با دستگاه باسکول؛ سهولت در ثبت اطلاعات انبار
- درج اطلاعات کالا؛ ثبت ۱۰ مشخصه برای کالا و استفاده از آن در تمامی فرم های انبار و فروش
- بهبود خدمات پس از فروش: امکان ثبت سریال برای کالاهای دارای خدمات پس از فروش و نیازمندی پیگیری
- مدیریت دسترسی در انبار:امکان تفکیک دسترسی ریالی و تعدادی انبار به کاربران بانقشهای مختلف
- ارزیابی موجودی کالاها در انبار؛ امکان انجام انبارگردانی و صدور خودکار کسر و اضافه انبار
در بسته بازرگانی سپیدار داریم :
حسابداری :
طراحی کدینگ مناسب، نوشتن به موقع دفاتر قانونی و تهیه اظهار نامه بدون صرف وقت زیاد، خواسته مدیران مالی و حسابداران شرکت هاست، که با سیستم حسابداری سپیدار پاسخ داده می شود
اطلاعات به هنگام مالی، تاثیر عمدهای در تصمیم گیریهای صحیح و به موقع بنگاهها دارد. نرم افزار حسابداری سپیدار میتواند علاوه بر نگهداری و کنترل حسابهای مختلف، گزارش وضعیت و نتایج تمام عملیات منسجم مالی را نیز ارائه کند. همچنین طراحی کدینگ مناسب، نوشتن به موقع دفاتر قانونی و تهیه اظهار نامه بدون صرف وقت زیاد، خواسته مدیران مالی و حسابداران شرکت هاست، که با سیستم حسابداری سپیدار پاسخ داده میشود
دریافت و پرداخت :
استفاده از نرم افزار دریافت و پرداخت سپیدار برای مدیریت اسناد و حساب های بانکی، می تواند شما را در انجام صحیح و سریع دریافت، پرداخت و اعمال نظارت، کنترل و جلوگیری از هرگونه سوء استفاده از وجوه نقد و اسناد یاری کند.
تامین کنندگان و انبار :
شرکتها و واحدهای صنعتی موفق، دسترسی به موقع به اطلاعات کالا و انبار را یکی از مهمترین عوامل موفقیت خود میدانند. به دلیل زیاد بودن حجم ورود و خروج کالا و ارتباط تنگاتنگ عملیاتی و اطلاعاتی بین انبار، خرید، تولید و فروش، نرم افزاری کارآمد و جامع نیاز است که ثبت و به روز نگه داری این اطلاعات را تسهیل کند. سیستم تامین کنندگان و انبار سپیدار، ضمن تسهیل ثبت عملیات، موجودی کالا و حساب تامین کنندگان را کنترل و در اختیار شما قرار میدهد
مشتریان و فروش :
سیستم مشتریان و فروش سپیدار بر اساس واقعیتهای بازار و شناخت کامل فرآیندهای کسب و کار طراحی شده است. این سیستم به شما کمک میکند فعالیتهای فروش و پاسخ گویی به مشتریان را به آسانی و در کوتاهترین زمان سامان بدهید. با استفاده از اين سيستم شما مي توانيد اطلاعات و سوابق مشتريانتان را آرشيو كنيد و به گروه بندي آنها بپردازيد. همچنين ميتوانيد گزارش هاي مختلفي مانند گزارش هاي فروش فصلي، نمودادهاي فروش روانه و ماهانه و گزارش تجزيه سني بدهكاران را در اختيار داشته باشيد.
سوالات متداول درباره بسته بازرگانی سپیدار همکاران سیستم
بسته بازرگانی شامل چه سیستم هایی است؟
بستهی بازرگانی شامل 4 سیستم حسابداری، دریافت و پرداخت، تامینکنندگان و انبار و مشتریان و فروش میباشد. این بسته به شکل تک کاربر است و امکان اضافه کردن کاربر نیز هست. همچنین شما امکان ثبت اطلاعات دو شرکت را به شکل مجزا دارید.
بسته بازرگانی مناسب چه شرکت هایی است؟
این سیستم مناسب شرکتهایی است که فعالیتهای بازرگانی و خرید و فروش دارند. همچنین صادرات و واردات کلیهی کالاهای مجاز را بر عهده دارند.